perjantai 14. joulukuuta 2012

For real new apartment

Viimeksi olen kirjoitellut siitä millainen olisi ihana unelma asunto ja nyt saimme poikaystäväni kanssa sellaisen, tosin pienemmässä mittakaavassa, mutta anyway. Ihan läheltä keskustaa, noin 45 neliöllinen saunallinen ja parvekkeellinen kaksio. Päivät ovtkin kuluneet siinä, kun olemme katsoneet mitä kaikkea ihanaa sinne haluamme. :) Mukan meiltä lähtee ruokapöytä, tuolit, sohva ja tietysti taulut.

Tässä muutama idea, jota olen miettinyt uuteen asuntoomme.

Ikeasta


Makuuhuoneeseen haluan edes pienen peilin.

Makuuhuoneeseen tulee myös saada mahtumaan minun koulupöytäni.

Nämä kuvat olivat Ikean sivustolta.

Onko teillä hyviä ehdotuksia miten sisustaa pieni kaksio, jossa on valkoiset seinät ja minun tällä hetkellä suurin osa tavroistani ovat tummaa?

- Clara

3 kommenttia:

  1. Tervetuloa, sitten kun saadaan järjestettyä tuparit. Saadaan toinen päivä avaimet ja sit mulla on siitä kolmas, neljäs, viides ja kuudes päivä töitä, että aika näyttää koska tuparit ovat, mutta olet ehdottomasti tervetullut! :)

    VastaaPoista
  2. Haa, kiitos jo etukäteen enteilevästä kutsusta ;)

    VastaaPoista