perjantai 15. kesäkuuta 2012

Rento ja viileä

En ole aikaisemmin kirjoittanut blogia. Olen kyllä seurannut monia muoti-blogeja ja ihastellut miten hienoja kuvia sivuilla on ja miten värikkäästi ihmiset ovat ilmaisseet asiansa. En ole koskaan ollut mikään kirjoittaja ihminen, valokuvaamisesta tykkään, mutta teen sen vain omaksi ilokseni. Tämä on siis täysin uusi ja ihmeellinen maailma itselleni.


Voisin hieman kirjoittaa itsestäni, jotta lukijat tietäisivät edes jotakin siitä millainen ihminen blogin takana seisoo. Olen 20-vuotias nainen Turusta. Asun vuokralla 35 neliön yksiössä, aivan Turun sydämessä. Asuntoni on sisustettu Marilyn Monroe- kuvia, tauluja etc. käyttäen. Niistä varmasti lisää myöhemmissä päivityksissäni.
Olen käynyt lukion, jonka jälkeen lähdin suorittamaan naisten vapaaehtoista asepalvelusta. Olin 9 kuukauden mies tai nainen, miten sen nyt haluaa ilmaista. Armeijan jälkeen hain opiskelemaan, opiskelutuloksia odotellessani teen töitä vanhusten parissa.

Vuonna 2011 valmistuin ylioppilaaksi
Tämän päivän asun teemana on ollut: rento ja viileä. Mittari näyttää 21 astetta, joten asun pitää olla sen mukainen.

Musta alustoppi: lahjaksi
Musta-valko toppi: H&M
Shortsit: Vero Moda
Kengät: K-Kenkä







Hiukset olen laittanut Babyliss:n kihartimella.



Toivon jokaiselle mukavia lukuhetkiä blogini parissa!

Lämpimin terveisin: 
Clara

2 kommenttia: