perjantai 6. heinäkuuta 2012

Elokuvaillat

Lomani aikana olen katsonut paljon elokuvia pitkästä aikaan. Tykkään katsoa elokuvia, mutta harvemmin minulla on siihen aikaa. Alle olen keränyt muutamia näistä elokuvista, joita katsoimme.

Ensimmäinen elokuva oli Love& other drugs:

Elokuva kertoo miehestä,Jamiesta ( Jake Gyllenhaal), joka on aluksi myymässä elekrtoniikkaa, mutta ottaa lopputilit firmasta, jonka jälkeen hän alkaa lääke edustajaksi. Lääke edustajana Jamie tapaa kaunottaren Maggien (Anne Hathaway) ja siitä alkaa heidän suhde kiemuransa.
Elokuva oli lepposa ja kyllä sen kerran katsoi, mutta ei sen enempää. **


Seuraavana elokuva oli Kingdom og Heaven:



Elokuva kertoo keskiaikaisesta Jerusalemista ja sen valtaamisesta. Ranskalainen hitsaaja/seppä, Balian (Orlando Bloom) saa tehtäväkseen pelastaa Jerusalem muslimien kynsistä.
Olen nähnyt elokuvan aikaisemminkin, mutta silti elokuva jaksaa aina viehättää (varsinkin kun elokuvassa komeilee Orlando Bloom ;).  ****

Viimeisenä elokuvana oli mielestäni kaikista parhain Burleski:



Elokuva kertoo naisesta, Alista (Christina Aguilera), joka on kyllästynyt pikkukaupungin tarjoilijaksi. Ali ottaa lopputilin ja lähtee suurkaupunkiin etsimään laulajan töitä. Etsittyään töitä tuloksetta Ali näkee yhtenä iltana Burlesque yökerhon, johon hän "vahingossa" jää töihin ja lopulta hänestä tulee kaupungin suosituin esiintyjä.
Olin nähnyt tämänkin elokuvan aikaisemmin, mutta elokuva on mukaansatempaava, hyväntuulinen ja hauska, voisin katsoa sen vaikka joka päivä uudestaan! *****

Mukavia elokuva hetkiä kaikille lukijoille!

-Clara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti