perjantai 27. heinäkuuta 2012

Puhelinmyyjät

Monet ihmiset vihaavat puhelinmyyjiä, mutta minä en. Okei, jos kyseessä on lehtimyyjä, niin ehkä sitten. Minulle on kaksi kertaa soitettu Westerfieldistä. Ensimmäisellä kerralla sain ilmaiseksi naisten sheiverin ja tänään postista tuli naisten hipsterit. Jujuna tässä on se, että eräpäivä, jolloin voi lopettaa tilauksen on lähes samantien. Olen kuitenkin tiedostanut tämän, koska olen molemmilla kerroilla saanut soitettua sinne ennen eräpäivää ja ilmoitettua etten halua kuulua heidän asiakkaakseen ja minua ei kiinnosta enää saada tuotteitanne. Myönnetään, tämä on ehkä ilkeää ja ei niin hyvää kauppaa firmalle, mutta olen aivan varma ettei monikaan joille näitä tuotteita tulee ole siinä muuta kuin tämän ilmaisen paketin ajan.

Tässä tämän päivän paketin hipsterit:





Aina ei kannata sanoa ei-puhelinmyyjille! ;D

- Clara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti