lauantai 21. syyskuuta 2013

1- wee partyt



Tänään olin varalla töissä, mikä käytännössä katsoen tarkoitti sitä, että heräsin kello 5.45, meikkasin, join kahvin ja odottelin tunnin verran josko minulle soitetaan ja ilmoitetaan, että pitäisi tulla töihin. Eipä tullut kutsua, joten ampaisimme siskoni ja poikaystäväni kanssa siitä sitten salille puoleksitunniksi treenaamaan, jonka jälkeen siskoni tuli poikansa kanssa meille kahville.

Naapurimme ja pitkäaikainen ystäväni pitää tänään (vajaan tunnin kuluttua :D) poikansa 1-vuotis juhlat, jonne lähdimme salireissun jälkeen etsimään lahjaa. Löysimmekin sellaisen, kun tarpeeksi pitkään etsimme. Olin jo valmiiksi päättänyt, että poika saa jonkun vaatteen ja koska on tulossa kylmä, niin mikä muu kuin ihana fleece olisi parempi lahja. Sen lisäksi löysimme soivan lelu-saksofonin, aivan ihanan eläin lahjakassin sekä siihen sopivan eläinkortin. Nyt ei muuta kuin suunta kohti naapuria ja juhlimaan pienokaista. :)






Yritän huomenissa laitella kuvia tämän päivän asukuvastani.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

- Clara

6 kommenttia:

  1. Onpa ihana lahja, poju tykkää varmasti. :)

    VastaaPoista
  2. Mä tulisin ihan hulluksi, jos mulla olisi aamuja, joista en ole varma menenkö töihin vai en.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se mukavaa ole, mutta toisaalta tunnin se päivystys ainoastaan on. :D

      Poista
  3. Ihanat lahjat löysitte! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkäsin itsekin noista lahjoista. Poju tykkäs saksofonista kovastikin! :D

      Poista