keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Tenttimistä, lukemista, opiskelua, liikuntaa: näistä on minun päiväni tehty!



Kirjoittelu on jäänyt nyt viime päivinä vähän vähäiseksi, johtuen monista syistä. Kiirettä piisaa ja tuntuu ettei mitään oikein ehdi tehdä niin hyvin kuin haluaisi. Koulussa meillä on noin 100 projektia, ryhmätyötä ja itsenäisiä töitä hoidettavana + tietysti tentit päälle (+ työt ja kotihommat). Kaiken tämän lisäksi viime maanantaina sairastuin, kun luin tenttiin. Toinen käteni puutui ja kesti noin 4-5 tuntia ennen kuin fiksuna soitin päivystykseen ja kysyin mitä teen. Hoitaja sieltä ilmoitti, että minulla on varmaan selkä tulehtunut, mistä johtuu tuntopuutokset kädessäni. Otin sitten kilttinä tyttönä Buranaa nassuun ja toivoin sen menevän ohi sillä. Harvemminhan tuollaiset menevät ohi Buranalla ja niin kävi nytkin. Kävin lääkärissä, joka kirjoitti minulle reseptille lihasrelaksantteja. Lihasrelaksanttien ja Buranan voimalla olen nyt yrittänyt saada kaikki hommat hoidettua. Saa nähdä miten käy, kun kuuri loppuu. Olen ensiviikolla menossa hierojalle,jos vaikka se saisi avattua jumittuneita lihaksiani.


Ilmoitin minut, siskoni ja poikaystäväni viime sunnuntaina Luhta 200 tuntia haasteeseen ja olen yrittänyt saada siihenkin kerättyä liikuntasuorituksia. Ainoastaan ongelmana on se etten pysty menemään viellä salille tai jumppiin, että ainoa mitä voin harrastaa on tällä hetkellä lenkkeily koiramme kanssa. Jos sitä aikaa vain saisi lisää! :D Kilpailun tavoitteena on kerätä 3-5 hengen porukka ja kirjata liikuntasuorituksia http://www.avatv.fi/luhta200h/- sivustolle. Aikaa on lokakuun loppuun saakka ja ideana on kerätä 200- tuntia kasaan porukalla. Suosittelen kurkkaamaan sivuston ja osallistumaan! :)




Ylläolevat kuvat ovat otettu koiralenkiltämme Haunisten altaalta.

- Clara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti